laatste avond voor vertrek - Reisverslag uit Vessem, Nederland van Tina Castania - WaarBenJij.nu laatste avond voor vertrek - Reisverslag uit Vessem, Nederland van Tina Castania - WaarBenJij.nu

laatste avond voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Tina

03 Maart 2014 | Nederland, Vessem

Vanmorgen opgestaan en rustig aangedaan. Gek gevoel dat het nu echt gaat gebeuren. Gisterenavond Jones (onze hond) weggebracht naar de vaste oppas. Ze vind het daar ook fijn maar toch ...... voor lange tijd mijn (kindje) missen....De laatste week stond nog in het teken van carnaval op het werk dus lekker druk. Verder veel laatste puntjes op de i en van alle dierbaren afscheid nemen. Kinderen, zussen, familie, vriendinnen, vrienden, buren enz. Lijkt wel of ik op wereldreis ga. Iedereen leeft erg mee en ik voel me erg gesteund en verwend met alle aandacht. Zaterdag voor het laatst gewerkt en nog een gezellige afscheidsborrel gedronken. Met lieve woordjes en kadootjes compleet uitgevoerd met vleugels en aureool.
Het was weer echt op zijn Partycoms.
Verder stond de telefoon gister en vandaag nog roodgloeiend. Apps, kaartjes, kadootjes lieve en bemoedigende woorden. Fantastisch om zo te beginnen. Ben heeft vandaag en morgen ook vrij. Wij zijn al in Vessem aangekomen. 8 km van Eindhoven om morgen op tijd in te kunnen checken. Ongeveer half 8. Wat we niet verwacht hadden maar eigenlijk wel konden weten is dat het hotelletje helemaal in carnavalsferen is. Zag er heel gezellig uit op de foto met boeking maar nu even niet. Dus toch nog even niet aan te ontkomen. Eigenlijk wel grappig, je had het gezicht van de eigenaar moeten zien toen ik zei: nee he!!!!...geen carnaval. Eigenlijk is carnaval een katholiek feest wat het begin is van de vasten tijd of te wel bezinning. Dat bedacht ik gister ineens. Dus eigenlijk prima. Wat wel toevallig is dat dit hotel op de Nederlandse St. Jacobus route ligt. Ook hier hangt een schelp aan de muur. En de kerk hiernaast heeft kamers voor pelgrims hoorden we.

De kamer is gelukkig wel mooi en ligt aan de andere kant van de straat.
Hopen dat het gelal mee zal vallen vannacht. Direct nog ergens eten en dan morgen ...? Spannend!