van Logrono naar Ventosa - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Tina Castania - WaarBenJij.nu van Logrono naar Ventosa - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Tina Castania - WaarBenJij.nu

van Logrono naar Ventosa

Blijf op de hoogte en volg Tina

13 Maart 2014 | Spanje, Logroño

Vandaag wat rustiger gelopen in verband met de blaren. Na 21 km was ik al om 1 uur in Ventosa. De albergue was nog niet open dus bij de bar een koffie besteld. Afscheid genomen van Ken waar ik al vanaf Puente de la Reina dagelijks mee optrok. Hij was een leuke conversatie partner. Na 6 camino's kon hij alle ins en outs vertellen. En aangezien hij van Canada kwam heb ik ook heel wat stoere beren en wolven verhalen gehoord. Alleen dat accent al prachtig! Maar Ken ( had to speed it up à litle) Minder tijd, en ik vond het prima om weer andere mensen te ontmoeten en mijn eigen tempo aan te houden. Dus nu veel nieuwe gezichten, en verrassend!
de eerste Hollander. Een man uit Zeeland. De albergue is heel mooi alles is ruim en ziet er echt spaans en gezellig uit. De kamers hebben 4 stapelbedden en een aparte badkamer voor dames en heren. Dat is echt luxe. Heb trouwens vandaag tamme eekhoorns gevoerd zo leuk! Gaf een stukje appel en ze poseerden gewoon voor me. Een brutaaltje keek recht in de lens. Dat is toch uniek ( zie foto). Het is nu kwart voor 7 en erg druk in de keuken. Ga straks twee eieren bakken dus ik moet nog even op mijn beurt wachten.




  • 14 Maart 2014 - 08:05

    Tina Castania:

    Leuk stuk mam!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tina

Onderweg naar Santiago de Compostella

Actief sinds 28 Feb. 2014
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 44626

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 19 April 2014

Santiago

Landen bezocht: