Onderweg naar Saint-Jean Pied du port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Tina Castania - WaarBenJij.nu Onderweg naar Saint-Jean Pied du port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Tina Castania - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Saint-Jean Pied du port

Blijf op de hoogte en volg Tina

04 Maart 2014 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Het was nog lang onrustig gister. Gegeten in een dorpje verder waar geen carnaval werd gevierd maar het hele restaurant zat vol met verkleedde gezellige en een aantal dronken minder gezellige mensen. Jong en oud door elkaar. Daarna terug naar het hotel. Lekker in bad en naar bed.

Ondanks de heerlijke boxspring was het nog lang onrustig buiten en en in mijn hoofd. Toen de wekker ging was ik klaarwakker. Naar het vliegveld, mooi op tijd inchecken en nog even ontbijten met een tosti en koffie daar.
Toen was het echt tijd voor afscheid. Best lastig niet wetende wanneer elkaar weer te zien? Het voelde erg vreemd, maar met de telefoon en app toch ook weer niet echt ver weg. Gelukkig!

De vlucht ging razend snel. Voor ik het wist was ik alweer geland. Ook de bus naar het treinstation van Bordeaux stond al klaar en vertrok bijna direct. Ben nu met de trein na anderhalf uur aangekomen in Bayonne. Telegraaf gekocht en een kop koffie besteld.
Mijn aansluiting duurt nog even. Als het goed is ben ik om half 8 in Saint-Jean. Geen idee hoe ver het hotel ligt waar ik slaap. Ik zal wel zien waar en wanneer.
Het loslaten en alles nemen zoals het komt is al begonnen.