lieve mensen - Reisverslag uit El Burgo Ranero, Spanje van Tina Castania - WaarBenJij.nu lieve mensen - Reisverslag uit El Burgo Ranero, Spanje van Tina Castania - WaarBenJij.nu

lieve mensen

Blijf op de hoogte en volg Tina

24 Maart 2014 | Spanje, El Burgo Ranero

Hallo lieve mensen,

Bedankt voor alle reacties en bemoedigende woorden. Fijn om te horen dat ik veel mensen een plezier doe met een kijkje op de Camino.
Het is voor mij niet te doen om overal op te reageren. Ik hoop dat jullie dat begrijpen. Ik waardeer het wel heel erg en kan wel wat support gebruiken.
Deze fase is het zwaarst. Je lichaam heeft het zwaar te verduren van de dagelijkse inspanning en soms lijkt het eind nog best ver weg.
Om mij heen vallen er nu dagelijks mensen uit met allerlei ongemakken en dat is heel naar om te zien.

Dus als je behoefte voelt om te reageren gewoon doen!! Veel liefs van de Camino XXX Tina

  • 24 Maart 2014 - 21:01

    Mia:

    Dag Tina,

    Je kent mij niet maar omdat ik in Juni een pelgrimsroute ga lopen en een website ga bijhouden kwam ik op je website terecht. Zo herkenbaar de verhalen en de foto's!

    In 2011 heb ik de route die jij nu loopt gelopen, nu wil ik de Noord route gaan doen.... ik wens je nog heel veel wandelplezier en geniet van het onderweg zijn!

    Groetjes, Mia

  • 25 Maart 2014 - 10:15

    Ariënne:

    Hoi Tina,

    Geweldig wat je tot nu toe gepresteerd hebt en jawel je gaat het verder ook redden. In gedachten steunen we je volop. Ik wens alle kracht toe voor de komende tijd. Hou je taai !
    Wij gaan nog een paar bergen bedwingen. Gaat hier goed en het is erg gezellig met de meisjes in het Oostenrijkse Flachau.
    Veel liefs van Romy, Jess en Ariënne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tina

Onderweg naar Santiago de Compostella

Actief sinds 28 Feb. 2014
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 44718

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 19 April 2014

Santiago

Landen bezocht: